Fever, avslutning och fyllegubbar!

Everyday things / Permalink / 0
Shit usch FEVER!!! Jag har tröttnT PÅ ATT INTE KUNNA ANDAS GENOM ENA NÄSBORREN NU  så snälla krya till dej och låt mig hyperventilera lite syre så min hjärna uppväxs från sitt halvdöda tillstånd! Idag jul avslutning kul som bara den svängde till det regält!! heh och sjöng så det ekade i brahesalen åp unionssången jag sjöng så högt att självaste dirigenten vände sig om och kollade på mig med en förfärad blick, jag försökte placera in ett sken av guld men nja misslyckades.

Torbjörns julklappslek var faktiskt kul, och som ni alla redan vet så är jag och skumtomtar bästa vänner! Sedan drog jag ner på stan skulle köpa gy dojjör men nja de jag ville ha var SLUT de fanns igår så jag va baota besviken men aja fick ta ett par andra som mina fossingar ser ut som långa korvar i!

Nu sitter jag mätt och belåten efter att ha förållat mig på min lillebrors kvarglömda chipspåse mums filli :D babba! Ikväll lugna lugnet, har inkasserat lite movies som kan bli allt från sömnpiller till exiting! Top gun är ett säkert kort..:)

Trevligt lov nu alli hoppa!




79807-32




Outfit på avslutningen!
Till top