Jul, jul strålande jul!

Everyday things / Permalink / 0
Medan detta inläggs läses måste ni gå in på länken och lyssna på låten!!!

http://www.youtube.com/watch?v=XMnNau8d-Gs


Snuvvan har inte gett sig än, ögonen är tårberikade så got som hela tiden och ¨men hals har blivit 5 cm bradare för att orka hålla uppe mitt blytunga huvud! Men vad skulle jag förvänta mig de senaste jularna så vitt jag vet har haft sina timmars sängliggande snörvlande martini!! Aja för att mot alla odds, ingen snö, ingen julgran ingen julskinka, få lite christmas mood s¨å lyssnar jag på all I want for christmas!

Jag har tyckt att det varit så pinit att säga att jag gillar den har typ suckat varje gång den kommit på radion, medans mitt innre juliga jag har jublat! Jag tror det kan bero på att jag alltid försöker sjunga den och jag verkligen går in för det och så skärrar jag sönder hela låtren och dess julstämning med mina falska wailande toner! Aja denna julen har jag kommit ut ur skuggan jag GILLLLARR den!!! särskilt det där mysiga plingandet i början av låten får mina ögon att tindra som när jag var 5 år och såg tomtens lyckta närma sig huset medans snön föll tung utanför fönstret!

All i want for christmas is YOOOOOOOOUUUUUUUUU ahhaaaaaaaa!!!

Ikväll så ska jag bara julmysa!!! Alla paketen är inslagna och kan ju inte pyssla med julkort för den perioden känns lite över, inte så kul att få ett julkort så där omkring den 27... Men mammi sa att det var många julfilmer på tv så kanske har den där flashiga burken ännu räddat en av mina ensliga kvällar!!

Kan det inte bara komma ett tungt fall av fjäderlätta snöflingor! Jag skulle bli lyckligast! Springa ut som en annan stolle titta upp mot skyn med tungan utsträckt och flaxa med armarna samtidigt som jag skulle snurra snabbare och snabbare runt i en cirkle! Slänga mig ner på marken och göra en snöängel eller krama en hård snöboll och kasta på ´grannens fönster!

Hoppas jag har fått er att känna en liten gnutta julstämning :) imorgon är det christmas night! och inte day som är den 25! då alla engelska dårar ska fira! Kalle Anka och mys!!!

Från mig till er alla EN RIKTIG GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!
Till top