Godis eller pizza

Everyday things / Permalink / 0
Tisdagar har blivit min nya unnar mig dag... Vet inte varför men tror det kan ha något att gra med att jag hatar onsdagar, as tuffdag i skolan plus att jag måste dratill jobbet så fort jag kommer hem..
Ska iallafall dra till stan med Granatskan snart.
Får se om man känner för att köpa lite naturgodis eller om man drar och äter pizza ngn stanns!

En stor sten har lämnat mitt hjärta, jag har kommit på ett ämne till mitt tal så nu är det bara tuta och köra.
Usch vad har man småbröder till egentligen.. han har 10 svettstinkades finvarsprutandes kompisar här hemma. De har övertagit hela vardagsrummet.. Och de skriker massa fula ord som får bli  censurerade i min ljuvliga tillflyckt till blogg.

Hittade ett par ridstövelsaktiga skor på second hand idag för ynka 45 kronor. Tyvärr var de förstora 2 storlekar men det gör inget när de va så billiga... Har blivit regält uppmuntrad av min babe idag.. Jag har honom att tacka för att jag skiner som en sol i ett dunkelt novembermörker.

Bye bye ♥
Till top