Körkort djippi :D

Everyday things / Permalink / 0

I torsdags kämpade jag med matteprovet för att senare bege mig till vägvärket på ett myseriöst sätt, ingen visste men de anade noh ugglor i mossen. Ja iallafall var jag inte ett dugg nervös, ochvarför skulle jag det när allt gick som en dans. Jag var bara inte förbered på att jag skulle få det, jag hade redan ställt in mig på att misslyckas på första försöket, och sedan ta det på andra. Så när han kryssade i Ja- rutan så sa jag

Skojjar duuuu!?

Tomas påpekade sen att jag va två¨cm från att köra p lycktstolpen framför när jag parkerADE VID VÄGVERKET EFTER TESTET.  Men nära skjuter ingen hare och nu är jag fri att ta mig vart jag vill. Kom precis hem från jobbet helt okey faktiskt, jobbade med Jannike och hela systemet pajjade i slutet så det var bara att städa lite.  Ska kanske sätta mig och läsa lite psyokologi nu men vet inte vilka sidor det är... aja jag vet iaf vilka kapitell..

Mark är på bio, Saw3 idag och kommer hem halv ett och då ska vi prata... :D:D:D höjdpunkten på dagen.

Tjudderooo

Till top