Göteborg...

Everyday things / Permalink / 0
Juhupp... då var man hemma éfter en hård shoppingdag och ett stort kulhål i plånboken! Favoriten på resan var mitt älskade HM även om det finns hemma who cares, i Göteborg är det livet, med alla city clothes! Fin fint. och inte bara det utan den inspirerande catwalken itselfs, gatan! Härligt att se folk från hela Sverige samlas i en mysig stad på västkusten... Det var inte mycket som fattades förutom en fetare plånis och ett besök på liseberg!

Inköp: Beige student klänning ( obs. beige ), vit spettsklänning med ballongmodell, tunika aktig klänning blå och vit med hög krage, brokad kavaj, rosa stickad cardigan, jeans shorts, solglasögon, svart partylinne, vitt rockagtigt linne ( Åsa influenserar mig ) och sist men inte minst ett par silvirga ballerina!

Det dyraste på resan var endå när jag och Granath skulle gå ut och äta på kvällen! Vi gick till ett ställe kallat Soho där åldersgränsen var 23 och vakterna lättflörtade! När vi fick menyn tappade i allafall jag hakan! 289 kronor för en varmrätt! Efter att jag stirrat hjälplöst på menyn valde jag en pasta för 159 kronor och grät u i servetten jag lagt över knäna! Sörjer frotfarande! Om vi inte hade gått ut hade jag haft råd med den blommiga klänning jag hittade på Indinska! grrr... Vi väntade i en och halv timme tror jag innan vi fick maten och vi fick inget bröd, som tydligen alla andra fick!

Killarna som hade visat oss till bordet verkade nice heh.. inte helyt fel.. och när vi lämnade resturangen efter att ha lagt 10 kronor i driks grabbade de tag i oss... och frågade vart vi skulle gå nu... åsa log och med sin bonniga accent fick hon fram ett " avenyn"! De verkade heta på att träffas senare men då kläcker åsa att vi ska åka hem vid elva tiden! BRA GRANATH! sedan när vi lämnat säger hon ahh... en sådan kille vill man ha både snygg och trevlig.. hon hade sån drömande blick att jag inte ville krossa henne med att förklara att hon precis SABBADE den chansen! Grrrrr!

Nu vet jag inte vad jag ska göra.. ngt lär det bli, ducha maybe!?

See you
Till top