Söndag men ändå lugn

Everyday things / Permalink / 0
Japp imorgon ingen skola, på tisdag inegn skola :D bara massa plugg :C!
Jag fick ett ryck nu på kvällen klockan kvart i tio satte jag igång att göra tortilla stubbar!
Antar att det kurrade i kistan efter att ha spanat in Jamie Oliver och ja jag kan ju inte vara sämre!
Försökte faktiskt piffa till det med några gröna blad i mitten!
Mamma och pappa är i Halmstad jag och Mattias och hans kompisgäng på halva Måns/ Taberg är så klart här!
Grr hur många ghånger ska jag behöva nämna att vårt hus inte är någon jävla FRITIDSGÅRD!
Aja måste erkänna att jag ville dela med mig utav mitt mästerverk så de fick varsin välsmakande stubbe!
Det berodde helt och hållet på att jag ville få lite uppskattning och absolut inte på att jag tänkte på de stakkars svettiga pubertetsungarna som förövrigt förpestat mitt hus sedan i fredags!
Silke var mitt allmänna stöd.. tack kissen!

Nu blir det tortillastubbsätning och kanske en uprivande fortsättning av lostsäsongen som jag nu mera följer på egen han eftersom jag jobbar onsdagar!

Ps. Mark kommer på lördag, och jag har redan fjärilar i hela kroppen ;) Ds.
Till top