backpain

Everyday things / Permalink / 1
Idag har jag ett 11 timmars pass framför mig. Ryggen värker sedan igår och känner inte det minsta för att förvärra situationen genom att bära omkring på tallrikar. Tror jag ska lägga mig på golvet och göra 2 eller 3 ryggpressups kanske kan hjälpa. Har gjort pasta sallad med rökt lax nu iallafall så man har ngt att se fram emot på rasten!

Förövrigt är folk snåla och går hem med omkring 200 kronor i dricks för ett 5 timmars pass. Men idag är det nyårsafton och folk kanske känner en ynka sympathi för en hårt arbetandes så vi får hoppas på ett klirr i kassan.
Försöker inbilla mig att det kommer va kul att jobba heeeheeee... men kommer på mig själv at genomsyra mina tankar med ironi. Aja ska iallafall göra det bästa av situationen, inte titta på klockan snacka med kunderna, tjuväta från köket, och överspendera några minuter i teamrummet på lunchen.

Kisses
#1 - - Andréa:

GOTT NYTT ÅR TAJJE!

Till top