Gud vad skönt att det är tisdag

Everyday things / Permalink / 0
Dagarna trallar på i en hiskelig fart... ja fast att det är mycket att göra går det förvånadsvärt snabbt.. kanske för att jag har siktet inställt påtorsdag den 15/2 då jag återförenas med min Mark.. men nja endå inte... det är så härligt att det är ljust ute nu... jätttelänge.. jag bara undrar när hände det det kändes som någon sa hokus pokus och nu är det ljust tills klockan 6... eller nja nästan

Idag har jag skrivit klart mitt re4ligionsarbete .. applåderar mig själv.. mormon nissen ringde mig och nsakcade  en halvtimme.. fick skrivkamp i mitt försök att hänga med hans rappa tunga.. nu har jag varit på promenad med sandra... vi ska ta upp våra promenader igen.. det är så skönt att särtta kroppen i rörelse och man blir så mycket piggare!!

Nu ska jag käka lite risifrutti och njuta av en ledig tisdagskväll

Pusssa
Till top