Molnigt, men ändå solsken i blick!

Everyday things / Permalink / 3
Jaaa nu börjar edt verkligen dra i hop sig till ayia ayia napa napa och den lille ön utanför greklands sydkust! Gud tiden springer bara iväg och det är inte bara det att ayia napa kommit med storsteg, jag har alltid sett det som en milstolpe i mitt liv eller ja iallafall denna s0ommaren. Innan ayia napa var mitt liv jobb jobb jobb, efter ayia är det ledigt tills jag flyttar och får ett jobb! Men det är så mycket som ska fixas med försäkringskassan, skatteverket, abetsförmedlingen, flytten av mina saker, husletning  och sedan jobbletning ja allt man kan tänka sig!

Måste dock erkänna att jag längtar som bara den till ayia napa! Det känns som om det är precis vad man behöver i dessa dagar. förra året åkte jag innan jag hade jobbat då uppskattade man inte det lika mycjet som man kommer göra nu när man jobbat i 5 veckor innan! Tjoohoo! Jag har redan bestämt att ge mamma en pling ner i husvagnen så de tar med mina cyklop ögon för här ska BADAS!

Önskar dock att amanda skulle ha följt med... buhu! Det hade varit toppen! Nu ska jag kanske örja skriva en packlista för att stilla mitt resesug lite!

OBS! Bilderna här nedan kan ge ett oväntat ressug!


image168


       

( sandra känner du igen killen i mitten på sista bilden eller ser jag i syne :D )

Soliga hälsningar från tajje
#1 - - Sajje:

HAHA bauer?

#2 - - amanda:

haha va gullig du är...själv ska man slita på jobbet i ytterligare fyra veckor till...gaaah jag är så avundsjuk på er...ni kommer ha det helt galet...ni kan väl tänka lite på mig då och då här hemma i regnet!!! :D pussi

#3 - - Andréa:

åh, längtar super mycket med nu!! kan inte du skicka din packlista till moi? (om du nu skrev än) ;)Pussilipuss

Till top