Sjusovaren i hög person

Everyday things / Permalink / 0
Just nu är det lite väl mycket jobbande, jag vill njuta av sommaren men nej ack så skoj ska man inte ha det! Sommaren 2007 flyger förbi som ett annat jumboplan till kontrast till jobbveckorna som känns som trögflytande superlim som vill klistra sig fast i varenda nervtråd jag har i skallen och sega ner min hjärna tankeförmåga, och bloggande till tusen!

När man jobbar 4 till 23 så är det inte så mkt att ropa hej över inga sköna ljusa kvällar att njuta, därimot finns det stor chans att försova bort hela dagen som idag vakna vid tolv, och veta att man ska till jobbet om 3, 5 timmar, nej hujeda mig när det var skol tider och tidiga mornar!

Idag tittar i allafall solen fram efter en längre period utav grådask och skurar! Härligt! I morgon utgång för alla som vill! Visst måste man fira att veckan äntligen är över och att host en ny jobbdag börjar redan på söndag ! Jippi kay yeah!

NU hoppas jag förövrigt att älsklingspojken snart loggar in och hjälper mig med att bli förslappad till max i och med att ligga i min säng och prata med honom resten utav den här befintliga dagen!

Tjohej
Till top