Bal, jobb, roller coaster, fruktsallad och filosofi!

Everyday things / Permalink / 0
Imorgon balen och uppsättning av granathens hår, har haft mardrömmar men det ska vi nog fixa.
Igår jobbade jag hela kvällen och ikväll jo gissa jobbar jag!
Har blivit addicted till Roller Coaster Tycoon 3 riktigt roligt spel, känner mig som ett barn igen.
När jag kom hem stod en färdig fruktsallad i kylen mumsfillibabba! Tack mammut!
Var på filosofilektion idag då Peter¨, vår lärare, utbrast att vi skulle göra frågor på allt vi gjort under terminen! det hördes då ett klunkande ljud från allas strupar men sedan ändrades det till att vi ska leka "vem vill bli filosof" på fredag med Peter i heta stolen. Kan nog bli roligt!

Inget taggad för studenten... mindre än 2 veckor kvar, ofattbart!
Nu prata med mark kolla min nya mp3 jag köpte idag!
Tjingiling

Ps. en till portion fruktsallad skulle inte sitta fel : D Ds.
Till top