idag

Everyday things / Permalink / 0

Igår ja usch vilken natt och kväll! 20 graders värme vid sjutiden det var bara att klä av sig och dansa loss! Först centrum sen huset!  Förlåt emelie simonsson för att jag inte kom förbbi sir simons men jag kände att  det var lite surt att lägga 50 kronor när det var allt jag hade... och så men vi ska snart festa i allafall det ska jag se till!

Försökte sitta tio min i solen men alla getingar attackerade mig fick panik medans katten var lugnare än en filbunk. Kände mig lite patetisk men jaja det var ansträngt och inte avkoppling i solensstrålar så jatg begav mig in! Visste inte att getingar attraherades av bakislukt!

Och vad är det med dagen efter man varit rirktigt dragen jag vaknade vid 6 och städa hela huset till och med toan! Jag fixade hela disken som låg som ett berg och började tvätta!

Drömde att jag hade en liten söt bebis i en vagn inatt. När jag lyfte upp den såg jag att den hade ett ansikte på vardera sida av skallen huuh... det var scary! Drömde också att granath rillade ner från en jättehög trappa och splashades ut som en tomat till ketschup! Inga söta drömmar här inte!

NU snacka med mark sedan kanske skoköp på a6 puss

Till top