Hey Yeah!

Everyday things / Permalink / 2
Jag har precis fått  in den rätta klangen på hey yeah! Så man hälsar på ett avslappnat sätt här på allt och alla! Annars funkar jue biltutan bra speciallt när en svensk blondin är ute på sin dagliga powerwalk... Börjar faktiskt tröttna så nästa gång blir det mössa PÅ!

Idag är det precis 3 veckor sedan jag kom hit! Och kommer alltid minnas denna dagen som den då jag fick ett JOBB! Congratulations and celbrations it is your day to day lala ξ Harvery eller något heter restauranten 3 jätteguliga kvinnor som jobbar där som var ursöta mot mig, har även checkat in resten av the crew och det verkar som det finns mer än en kapabel friend :D

Är som drogad av idol just nu! Ett tips eller snarare ett varningstecken, om man väntar med att se alla Idol tills på en gång kan man få en omättlig i idol nojja!

Ikväll massa bra på ITV! Jag är bänkad fframför platttvn! Mark slutar vid tolv och den hurtiga husmorn a la meself ska väl kunna fixa en liten middag i romantikens tecken...

Hey YEAH!
#1 - - Sajje:

Grattis till jobbet!!!
Jag har missat idol två dagar i rad... buhu!

#2 - - Andréa:

GRATTIS!!

Till top