Söndag den 30 september! Shit imon är det Oktober eller?

Everyday things / Permalink / 1

Trots krus i ögonen försöker jag öppna dem. Jag ser en suddig bild och försöker fokusera på klockan. HALV ETT!!! OMG!!! Uatnföpr är det en underbar dag, jag är sjusovaren själv och en timme efter att jag vaknat sitter jag fortafrande här innomhus vid datorn i pyamas och betraktar det härliga vädret ute! Mark har bara imorgon också sen är han ledig! Då blir det IKEA webcam + headset, batterier till kameran och massa tillsammans tid för mig och min babe!
Gårdagen gick i både glädjens och sorgens tecken jag fick ett jobb, men i vårt akvarium dog 5 av våra fiskar! BUHU! Man fästar si´g faktiskt vid de fjälliga krabaterna när man är ensam och de är med en hela tiden! Sorg sorg, det var iallafall mitt fel ( Mark kom fram till det efter att fiskat upåp liken och satt upp en teknisk utredning) Jag säter aldrig på the fish light och då dör dom visst... buhu 5 liv på mitt samvete känns inte allt för på TOPP!

NU ska jag ge mig ut i solen i en stickad kofta och njuta av det vackra höstvädret! Sen ska jag bli en kokerska diskerska och tvätterska det NI!

Its a beautiful day

#1 - - Sajje:

BRA Tajjen kör headset så att vi äntligen kan prata på skype :)

Till top