Back to Monday

Everyday things / Permalink / 0
Uaahh! Så skönt! Mark tog hand om den stora högen av disk i köket igår fast han jobbade 9 timmar, vilken hjälte, min hjälte. Så idag har jag inte varit nedtyngd av någon syssla förutom tvätten och så farligt är det inte att trycka på en knapp och sedan få lite friskluft längs med linan samtidigt som man gör nytta. Jag vet dock inte vad jag ska fördröja tiden med tills jag jobbar, promenad, bok, dammsugning, matlagning, behöver iallafall sysselsätta mig.

Igår så blev det klart för våran blackpool helg 27-29 may! Jag, Mark, Paul och hans flickvän Nicole drar till kusten några dagar för att roa oss med både det ena och det andra. Cant wait, något att se framemot, vilket inte är speciellt sedvanligt.

Drömmen om ett liv i lyx, på en strand någonstanns.

Till top