Onsdag

Everyday things / Permalink / 0
Imorse så låg jag och Mark kvar i sängen och löste korsord tillsammans, var mycket stolt över min insats och över att jag ens kunde pricka in ett engelsk ord. Sedan åkte vi till Castleford simhall för ett lång uppskjutet startaträna senario. 40 längder gjorde mig gott, mjölksyra såfort jag ska upp för trappen nu.

Sedan dess har jag varit nere på stan för att hitta något att ha på mig tills ikväll. Stand up comedian med 5-rätters middag tillsammans med Marks mamma och pappa. Kommer inte fatta joken så kommer troligtvis bli en kväll tillägnad fakesmilet.


Regn och dusk på mina lediga dagar såg just på vädeerrapporten på TV att solen skulle komma till helgen med temperaturer upp mot 20. Grattis Martina. Kul att man kommer befinna sig inomhus i stekos!

Nu ska jag duscha igen efter att mitt hår gone green gray and flat efter simhallen idag.
tada



Till top