Time of my life.

Everyday things / Permalink / 1
10 timmars arbete, 15 min sitt down, och två mackor as lunch. Inte drömsenario.
Efteråt drog jag för att säga grattis till Kerstin som hade hyrt The Loft ( en krog) i escape för hennes 21 birthday. Alla från jobbet var där ( förutom tråkmånsarna som jobbade). Och jag hade en exellent time!

Mitt virus har lämnat mig ifred och jag kan nu hugga in på godiset jag fick på min föde4lsedag ( tack andrea och mamma ). Härligt vårväder, blå himmel och sol, och har varit så den senaste veckan! Folk går omkring i t-sirts. Underbart Exellent!

Snart en vecka till Florida! Im gonna have the time of my life!

Idag jobbar jag ynka 5 timmar, det kan jag ta! Sedan är jag ledig i 3 dagar´igen. Kanske lite parkläsning i solskenet!

Har köpt en guitarr :)

xxxx
#1 - - Andréa:

Hoppas det smaka och det var rätt sort :D

Till top