Fortfarande på väg in till stan. Men "sjuk".

Everyday things / Permalink / 2

I morse så spelade jag sjuk för att få lite extra omtanke utav Mark innan han gick till jobbet, tricket funkar alltid!
Efter det så fortsatte jag att leka sjuk och tog mig därför en titt i godisburken, det finns inget bättre för en "sjukling" än chocklad. Men ja det kan bli för mycket av det goda och pga av att magen avsaknade en stabil frukost så har jag nu slutat upp i magsmärtor and illamående. Tvättmaskinen hyper snurrar och får hela lägenheten att vibrera vilket förvandlar min magsäck till en snurrande tombola. Känner bara att om jag ska ta mig någon stanns nu så får det bli med mina TIGHTS + vita trosor med svarta hjärtan.

Måste ta mig in till stan! Jag har längtat efter det här! Jobbar ju varenda eviga dag förutom idag så måste ta chansen... MÅSTE!

#1 - - Sajje:

GO TAJJE!

Haha menar du inte de vita trosorna med RÖDA hjärtan? Har ju likadana och dom är ju supersköna ;)

#2 - - Cynthia:

det var ett tag sen du skrev nu tajje! haha

Till top