Going short

Everyday things / Permalink / 2
Nar jag for forsta gangen pa manga manga ar gick till en friisor sa blev det klippit Juneporten, jag var mycket happy med resultatet, men frisoren jag hade sa att mitt har inom kort skulle falla av. Nu 4 ar senare sa inser jag att kvinnan var synisk och att min man ar sedan lange borta, kvar hanger ett par sladdriga sockervaddsliknande stringor from vardera sida. Man kan till och med se mina oron sticka ut! Och jag som inte ens har utatstaende oron. Ja jag har hamnat i en krissits, sedan min forra frisor preaged my hair by thinning it so there where nothing left! So now im thinking to go short! Not colour myself, and give it an inpackning atminstonde 2 gg i veckan.
 Ska jag ta chansen, KLIPPET???!!!  Ibland maste man ju chansa for att kamma in storkovan! Soo see you shorthair!

ps. denna gangen heter min frisor Beki Dunkley, Marks syrra, om man hatar det kan man ju inte riktigt saga ngt eller krava tillbaka pengarna... ughh... big breaths ds.
#1 - - Åsa:

Lycka till me klippningen. Hoppas de blir bra!

#2 - - Andréa:

Men vad menas med kort? kort till axlarna eller typ 1dm? Stackare!! håller alla mina tummar på att det blir bra! vet ju hur det brukar vara hos frissan!

Till top