Rosa bandet

/ Permalink / 3

Mark cyklar till Scarborough for Brostcancer-forbundet.

Harliga morgon! Solen skiner och inte ett enda maln pa himlen! Satter
ett stort leende pa mig!  Som fastnar och stannar kvar tills jag entrar hallen och ser mig sjalv i en
magvandande ackligt ful spegel. Ja ni kan forestalla er det uttrycket.

Men ska kila till jobbet nu. Inte rattvist att behova jobba 10 dagar i streck for 1 ledig dag!

Far se till det positiva pengar! Kanske kan kopa mig en mobiltelefon wihoo!


Happy day to u all
#1 - - Cynthia:

Va duktig av mark! Jag längtar till din födelsedag! jag och sanna är i london i slutet av november ifall du har tid att åka dit och va med oss:)pusspuss saknar dig

#2 - - Sajje:

Haha naeeej vad gulligt :)

#3 - - Sajje:

Haha naaaaej vad gulligt :)

Till top