Spegel spegel pa vaggen dar USCH!

/ Permalink / 1
Som ni kanske har upptackt sa blir det inte allt for ambitiosa inlagg med massa
bilder genomtanka stories eller komposerade outfits.
Ha kameraladdarn ar borta och det slutar inte dar traningsboken fran jobbet ar borta och varts av allt min PLANBOK! Fattar inte hur den bamsevaskan ( planboken) kan gomma sig i denna lilla lagenheten.

Nasta lediga dag blir det att jaga ratt pa den om man ska kunna betala rakningar OUCH...

Nu blir det jobb hatar att vakna precis innan avfard allt jag gor ar att stiga upp aka till jobbet
komma hem stiga in sangen och sen kliva upp ur sangen och satta fotterna i restaurangen
kanns som om jag lika val kunde kopa en luftmadrass och bosatta mig.

Better weather today men tyvarr spelar det ju ingen roll. :(


PS. marks mamma har kopt en jatteful spegel till hallen som var pa rean, jag kan bara inte bara se den varje morgon hanga i min hall! Hur kan jag saga att den ska slangas UT pa ett fint satt? DS.
Take care

// Martina
#1 - - Sajje:

´Stackars Irene och hennes bada taste... kanske du kan sätta upp spegeln i loftet och säga till henne att den passar bättre där?! :P

Till top