Forsta dagen avklarad!

Everyday things / Permalink / 1
Jag kanner mig stolt och rikare :D men benen varker och pulserar.
En vanesak antar jag, tur att man hade tva hoga stodstrumpor som
holl allt pa plats, tack mamma<3.

Imorgon har jag en kort 5 timmars pass framfor mig wiho!
Sedan sa blir det mys med pojken och hans sista dag innan
han borjar Polis Skolan.

Ville bara saga att det var sa himla kul att traffa alla vanner igen
har saknat dom massor!!!

Det kans sa konstigt att ha tva liv som gar paralelt med varandra
jag kombinerar dem pa bade gott och ont. Man kan saga att jag
far bade det basta  ch samsta fran bada varldar men aven en flakt
utav spanning som ar valdigt stimulerande.

Nu blir det kladdkaka med fudgetopping och rinnande gradde.

MumS!
#1 - - Emelie:

Hahah fattar inte att du gillar med rinnande grädde :P

Till top