Fika / utgång?

Everyday things / Permalink / 10
Valet står mellan en mysig fika följ utav utgång eller hemgång.
Fika är verkligen underskattat som förfest men eftersom jag är en
nykterist ;) så passar det väl perfekt med lite gott tea och trevligt småprat
för att sedan ladda för en erövring utav dansgolvet.


Det är frågan.
#1 - - v:

Japp =) Fin blogg!

#2 - - Sajje:

yey :D

#3 - - Sofie:

fin blogg! kika gärna in på min blogg och ställ en fråga till min lilla frågestund:)

#4 - - Anonym:

Tack så mycket! :D

DAMN vilken snygg blogg du har! x)



Ha en fin dag du med ^^

#5 - - emma:

haha det är sant (: svårt val det där. snygg är du vilket som iaf ;)

#6 - - Karin:

Hmm, fika är ju alltid mysigt :) skvaller slår det mesta!

#7 - - marina:

Har lagt ut två bilder på klänningar i mitt inlägg som heter DRESSES. Kommentera gärna vad du tycker om de! (L)

#8 - - angelica:

jag kan typ inte sluta gå in på din blogg,

följa varandra via bloglovin :)?

#9 - - nadnjnan:

fika tkr jag brukar oftast vara mysigare :)

#10 - - Laila:

Har varit i Alanya så såg din kommentar först nu :) hehe :) Hur mår du då sötnos? :)

Till top