Koja eller palats.

Everyday things / Permalink / 3

Hej hej! Ny dag med solsken har kommit over mig och forkylningen som kandes
som en nara doden upplevelse igar kvall har lattat. Ska snart kila ivag till jobbet
sedan blir det 2,5 timmars rast da jag ska snoka runt i affarer och sedan jobb igen
ikvall. Det kans inte ens somom jag jobbar alls nu och veckorna bara rusar forbi.

Skrammande.

Maste fa ivag ansokningarna till Universiteten, snarast!
Far ta mig tid till det imorgon, nu som sagt ivag till jobbet.
 






Har kikat lite pa hus, vad tycker ni om detta?

#1 - - Vicki:

Hej, det va ett tag sedan men du jobbar väl o sliter... Mitt badrum är snart klart o jag är mkt nöjd! Huset va pampigt men då får du nog hitta en rik knös... ;o) Kram

#2 - - Mormor:

Stiligt hus!! Det var en artikel i DN häromdagen om studentboende och att det är lättare och trevliga studenter som söker in på våren!! Så lycka till. PS jag sparar tidningen!!

Kramis

Mormor

#3 - - Mormor:

Stiligt hus!! Det var en artikel i DN häromdagen om studentboende och att det är lättare och trevliga studenter som söker in på våren!! Så lycka till. PS jag sparar tidningen!!

Kramis

Mormor

Till top