Ann Summers

Everyday things / Permalink / 2

Hej på er igen!
Här kommer lite bilder ifrån Ann Summers Partyt jag var på i lördags :). Har börjat min dag med naturell yogurt med honugn, kanel och bran flakes yummi min nya favorit. Det är ju som sagt min sista dag i Englandet så vi får se vad jag gör utav dagen.



Nikki, jag, Carrie och Kirste är förväntansfulla.



Söta labrador bebisar som inte ens har öppnat deras ögon awww!



Lisa våran värdinna för kvällen var på ett gott humör.



Lotteri och tävlingar höll oss underhållna och Ann Summers represetanten berättade om alla deras varor.



Här har vi några frivilliga försöksdjur. Ann Summers kvinnan ser ut att njuta.




Slappande på soffan är inte heller helt fel.



Sen fick även jag vara med :).



Bara en sadan bild där alla ler och ser in i kameran ;)



Kameran och Carrie älskar varadnra.



Och tydligen så sprider sig kärleken till hennes nyfunne danspartner aswell.



Nikki, Claire, Jag Kersti, Carrie, Lisa and the doggy.



Awww... sötaste saken. Om det hade varit en pug bebis hade jag stoppat en i handväskan hehe.

#1 - - cynthia:

gud vad fint håret va i mörkt! du passar väldigt bra i det! :D xxx

#2 - - Martina:

tack babes langtar till imorgon :D

Till top