Valdigt besviken.

Everyday things / Permalink / 1

Okey min harfarg ser inte pa en glans eller i narheten ut som Rachels Zoes, visade tom bilden for frisoren. Det ser missfargat och gratt ut! Hur svart ska det vara att fa en fin farg pa mitt har?! Trott man blir!

Far trosta mig med att lagga upp lite bilder, som egentligen skulle vara pa haret, som jag tog tidigare idag. Snart ska jag aven ha ett nytt mote med frillan for att diskutera hur vi ska ga till vaga.



Snart blommar vi!




Mossan ar inte sen pa att spraka till i sin gronska.



Brickwall.


#1 - - L i n n e a s b l o g g ♥:

svar: det beror på, alltså allas ben är ju inte byggda lika. men mina är ganska normala och på mig sitter dom inte alls tajt, jag tycker dom sitter riktigt snyggt! jag köpte dom på asos och dom kostade typ 800kr! MYCKET billigare än här i sverige! :) kram!

Till top