Tjollahopp

Everyday things / Permalink / 1

Hrm... Tillbaka till skolan var man då ja. Har suttit på min bakdel allt för många timmar idag, och för att det inte skulle sluta i ett konkavt gele sammanbrott så traskade jag iväg till gymmet. Blev Indoor Walking. Låter kanske inte allt för exalterande men det var slit och stön på en crosstrainer tillsammans med 19 andra jämnlika. Och STÖN det stod instruktören för, att man kan älska att träna det begreppet är väl ganska myntat men den här kvinnan tog det till en annan grad. Det var så att vi, pubilken, rodnade. Tack vet jag volentärerna på Friskis! De vet iallafall vett och etikett ;).



Efteråt var det såklart dags för som energy boosting sorbet. Yummmm....
Imorgon sovmorgon, men ska kontakta min studieplats jag ska va på i october, och plugga, och göra lite business, och duscha, skrubba, tvåla, smörja. Yupp. Det ska jag göra.

#1 - - Andréa:

Vart ska du i oktober?

Till top