Nejmenhallå

Everyday things / Permalink / 0

Hej bloggen.

 

Dags för lite uppdatering sitter just nu i högskoskolans biblioteket och skriver - ÄNTLIGEN en dator. Jo som ni kanske märkt så har det inte varit någon vidare uppdatering de senaste månaderna. Min blogg är ju lite av en dagbok och det har därför varit svårt att dela med mig av saker och ting som händer just nu då det har känts för privat även för bloggen. Men man kan väl säga att jag står i alla fall med båda benen på jorden och steg för steg så reder vardagen ut sig. På onsdag nästa vecka skriver jag på ett kontrakt på en lägenhet som jag ska hyra fram till årsskiftet. Känns skönt att bara få vara med mig själv och kurera sinnet med litervis av te och nattlånga seriemaraton. Jag kan säga att topp tre på inköpslistan just nu är mjukisdress, värmeljus och chai-te (höstfavorit)!

Idag var jag, Sandra och Åsa plus hennes lille skrutt och åt sopplunch på Bernards här i Jönköping. Detta innebar även att göra plats för deras tårtbuffé men turligt nog kompenserades grädden med en runda på stan. Vi checkade in Body Shops Ekologiska hudvårdsserie. Love it!

Nu ska jag snart träffa Andrea för ett glas syndigt rödvin och lite välbehövligt kackel- kan man någonsin talk to much, med dont thing so ;)

Vi hörs snart igen. Abo.

Till top