Glada miner efter embryologitentan

Everyday things / Permalink / 0
Idag kom resultatet på biokemitentan och JA jag blev godkänd. Så skönt att känna att en liten del av utbildningen nu ligger bakom mig och att målet börjar närma sig, jag SKA bli tandläkare. Jag hade även en embryologitenta igårDetta firades med ett besök på Jamie Olivers restaurang på Östermalm med mina fina kursare Emilie, Caroline och Rebecka. På kvällen blev det lite "glögg-mys" (alla dessa ord förenade med mys ah love it) och Nobelprisutdelning, kunde inte haft en bättre onsdag. Dessutom åker jag och Andrea till London imorgon, long time no see, ska bli en helt underbar helg där vi ska unna oss allt och lite till.

 
Så här glada miner var det efter Embryologitentan, lite skönsång på det så ;).
 
  
 
Haha smice och Caroline som var något mordisk mot sin hamburgare.
 
 
 
 
 
Food :)
 
 
 
 
 
 
Till top