Ny plåtburk

Everyday things / Permalink / 0
 
Grytunderlägg, Glasburkar med flingsalt och vitaminer, Dinosaurie; Laguerhaus. Teburkar; Second Hand. Liten vattenkokare; Biltema.
 
 
Igår var jag på en second hand här i Huddinge och letade kläder inför ett spex som jag och min nollningsgrupp ska framföra på fredag. Förutom en guldig väst och en fluga till min prinsutstyrsel hittade jag även en grön plåtburk till mitt kära te. ICA MAXI hade Liptons olika teer för 10 kr förpackningen så jag passade på att köpa lite "nya" smaker. Jag växlar nu mellan mitt engelska Yorkshire te som jag alltid kommer vara en krönt vinnare med ett grönt strawberry cupcake från just Lipton.

I eftermiddag ska jag utföra saliv- och bakterieprov på studentkliniken. Det är mycket repetition för mig nu i början som tandhygienist, men jag försöker njuta av att inte stressa omkring. Stress kommer det bli tillräckligt med senare. 
Till top