Skön helg

Everyday things / Permalink / 0
Tjenis!

Vilken skön helg som just passerat. Har ägnat mig åt avkoppling, mys och lite studier om det inte var för att jag är lite snorig så hade jag kännt mig redo att ta mig an ännu en vecka med full rulle. Igår hade jag och två tjejer alla hjärtans dag middag med god mat och såklart jordgubbar med smält choklad till efterrätt. Idag sken solen och jag hittade ett ställe vid husväggen där jag satt och pluggade med en pläd och lite halstabletter - toppkoncentration!

I veckan beställde jag även två par till glasögon, ett par i pilotmodell och ett par solglasögon. Lika bra att passa på då det är halva priset en hel månad efter att jag fick mina andra par. Lägger upp en bild när jag hämtat ut dem.

På torsdag bär det av till Jönköping över helgen men tyvärr kommer större del av helgen spenderas med att läsa inför kommande dugga. 
 
 
Ibland behövs en morot i pluggandet :)
 
 
Middagsfin.
 
 
 
 
Dessert som avnjöts med några kursare förra söndagen. Glasskulor doppade i mörkchoklad på pinnar. Svårätna men oooh så goda = choklad i hela ansiktet.
 
 
 
Till top