Snorig dam

Everyday things / Permalink / 0
Huh! Svettig, snorig och sliten utöver det vanliga. Idag har inte varit den mest produktiva dagen i mitt liv men lite har jag fått lite läst samt ett besök hos läkaren där jag fyllt på med lite ny Propy Derm salva, den kommer göra susen för min vintertorra hud. Nu sitter jag och tittar på Farmen, det är konstigt hur viktigt det är att jag får se det varje kväll haha det är som ett substitut för socialt umgänge där farmarna har blivit både mina vänner och ovänner. Skönt med avkoppling framåt kvällen.


Imorgon ska jag föröska ta mig till skolbiblioteket för att studera och tillfrisknar jag snabbt så ska det även spelas inomhus minigolf på kvällen. Håller tummarna för en mirakulös vändning av allt snorande. Annars så kikar jag mycket på inredning nu och på lägenheter då hemnet där jag kan hitta lite inspiration. Längatr till om några månader när allt har kommit iordning i nya lyan.

 
 
 
Till top