what a little freak

Everyday things / Permalink / 0
Idag är det första dagen på 2006 års sommarlov! Och inte känns det så bra när man bara behöver titta ut genom fönstret för att dra en tung suck! Igår begav jag mig till a6 för att shoppa eftersom ingen ville bada med mig när det regnade, något som jag kanse inte skulle ha gjort.Och jag vet inte hur jag lyckades men så fort jag satte foten på köpcentret så korades jag till A6s impulsivaste shoppingfreak, jag bör även tilläga att jag hade 1000 kronor i plånboken som var menade att gå till körlektioner! In och ut H&M, Lindex, Din Sko,  Scorett,  Åhlens, MQ det var som om jag aldrig hade gjort annat än att springa i affärer och allt man provade var så där to die for som bara kläder kan va! Efter att ha shoppat ett par jeanse, 3 tröjjor så sprang jag på ett par leopard pumps, och naiv som jag va tjöt jag av förtjusning! Tryckte ner mina uppsvällda korvar i ett par 38:or och vipps så var jag fast besluten att jag bara måste ha dem. Efter ett kort samtal till Åsa och ett litet lån så var de mina. Jag trippade stolt hem med mina kassar. När jag kom hem, pratade jag med min  Mark, skulle ha betsällt resan idag men det krånglade så mamma ska hjälpa mig på tisdag. Är så himla baouta nervös, träffade honom 4 gg samanlagt och vi spenderade två nätter tillsammans på stranden! Men hur kommer allt bli nu när vi ska träffas, kommer det va samma sak kommer han va den Mark som jag föll för??!! Kommer jag fatta vbad han säger?? Och troligast av allt kommer hans modellsyster ta kål på mig??!! Ogillar henne redan starkt! Hon har klagat på mitt utseende och sagt att jag är en oäkting i blondinvärlden... haha.. aja man får ta hennes sylvassa pikar som cred, för hon är väl bara rädd för att ngn annan ska sätta klorna i hennes älskade broder! En tanke hon borde vara van vid med en sådan heting till bror! Föresten skickade han en bild på den säng han har köpt till mig,  rosa sidenlakan och en Winne the Poo på kudden.. skrattade så jag höll på att trilla av stolen men ville inget säga.

Idag var jag hos doktorn, har haft en sådan ihållande klåda i hårbotten senn jag kom hem ifrån Magaluf. Inga glädjande besked bara ett konstanterande " Du har hamnat i en klådcirkel" Ja du tack det hjälpte mycket. Enda lösningen på mitt problem är helt enkelt att sluta klia vilket är lättare sagt än gjort, och nu när jag skriver om det så kliar det något fruktansvärt.. måste bara lite..aooouuu... bara att stå ut.. självplågning i två veckor senn skulle klådan vara borta! 

Ska gå och lägga mig och läsa min älskade Hänt Bild klart favvotidingen.. så mycket bilder och läsning för bara 17 kronor!

Have it nice Love Martina
Till top