Maxi:s blåbärstårta

Everyday things / Permalink / 0
Tjuddeeruuu!

Har precis proppat i mig utav en helt underbar blåbärstårta från ica MAXI! så god att jag erbjöd mig att ställa in den för att få smyg ta ännu en bit! Idag har jag inte gjort någonting. Morsdag, ska färga min mammas hår som morsdag present. Imorogn börjar skolan igen efter vad som har kännt som ett lååångt lov.

För en gångs skull har jag bara varit hemma och slappat en hel helg, verkligen ngt som jag fortsätta med. Ska nog ta en tupplur snart och senn kila och kolla på tv. Ska fråga Åsa om hon är pigg på att åka till Ullared på onsdag och shoppa lite billiga grejjer, nu när 950 kronor i månaden knappt räcker till bensinpengar.

Ska kila och sova lite nu och senn bara slappa, somna och vakna till en ny vecka.

Kissses
Till top