Gaaaahhh

Everyday things / Permalink / 0
VAknade klockan nio i morse utav andnöd... näsan var igenntäppt utav... hrm ja ni vet vad och huvet var heklt enkelt för tungt för att min barma nacke skulle orka lyfta det... Som tur var så är mammut ledig idag... så vi åkte och hanldade lite till mitt kalas...Jag har bestämt vad jag ska ha nu.. tre sorters olika semlor..  :) Det blir mums mums så jag har satt mamma på semla bulls bak nu hela eftermiddagen har även varit nere och norpat.. mum super goa...

Till tjejfesten på lördag blir det något annat ännu ej avslöjjat... mumsigt iallafall.. för de som är allätare som jag...

Var även på en secondf hand rtunda idag.. tro det eller ej men det är tredje dagen irad så nu har jag bestämt mig för att slowa down lite.,.. 2 hand shopping kan också bli dyrt i längden.. . =) hittade iallafall en del.. 2 väskor, 2 pumps, en sjal och 4 öronhängen...

så nu har jag inhandlat 4 väskor denna veckan... jag kollade över mitt väskmföråd.. eftersom jag inte får plats med allt och det behövs en utrensning det ligger iaf 50 + helt huller ombuller...

Ska jobbba nu... imorgon ska jag va sjuk.. ;) puss
Till top