Tjuderlooo

Everyday things / Permalink / 1
Idag knas hela dagen! Jag som aldrig bakar för att jag inte KAN baka... tog fram storA DEGKAVELN OCH GJORDE 5 LÅNGPOANNOR MED MOROTSKAKA.. FÖR ATT BJUDA DRYGT 50 ANSTÄLLDA IMORGON!! nÄR JAG SLUTar jobbet! KOmmer nu hem efter jobbet och ser att min lillebroro och hans svettdrypandes dreamhack nördar har satt i sig en hel del... jag ryter GRRRRRRRRRRRR som ett lejon!!!Eller ännu värre som T-rex RAAAAAAAAAAAAAAAAW!! Bara att ta sig i nacken och ge sig ut och handla imorgon och baka imorogon och lida ännu en dag imorgon.-. det där fick mig att tänka på låten "godmorgon" som var med i melodifestivalen... Uno sveningsson btw...

som sagt sista dagen på jobbet imorgon.. cant belive it! Sen bara ta sitt pick och pack och dra aldrig mer komma tillbaks.. snyyfft.. haha we ll see!

Andrea tyvääääärrr har jag inte börjat med packlistan men jag måste medge att jag har planer på att göra den riktigt smaskigt privat heh... vad en sån packlista nu kan innehålle men ja jag kan ta och skicka en censurerad verision till dig! Och Amanda snälla det var sååå längesen! Ta ditt förnuft till fånga en restresa en veckans "sjukanmälan" och allt är packat och klart... ;)

Nu sitter jag och mumsar krusbär jag nyss var ute och plockade i mörkret.. dä'r satt jag utbringad till myggornas nåldyna / onsdagsbar... slurp slurp

Nu blir det film sedan snack med MARK <3

( Sandra ditt minne är värre än en guldfisks, det är INTE bauer! En chans till får du)
#1 - - Sajje:

hmmm martin? haha nu när jag kollar på bilden igen är det faktiskt likare martin än bauer...

Till top