Besök

Everyday things / Permalink / 1

Min Moster Proster Vicki kommer att hälsa på mig den 31 mars - 3 april! Äntligen lite behövligt svennesällskap, har nästan tappat svenskan, lovar, har jättesvårt att tala utan att låta som en kopia av Vicktoria Silversteth.


Mamma och pappa kommer den 11- 16 april! Först ska de bo hos Marks föräldrar och sedan hos oss. Det är min mammas födelsedag den 15 :e så vi ska väl försöka att ta en tripp till krogen aswell!

Har väldigt långtråkigt just nu.  Skulle ha åkt till Leeds idag för efter längtad shoppingtur.

  • Solglassögon
  • Tights
  • Marks födelsedags present
  • Kerstins försenade 21 års present
  • Solkräm
  • Foundation
  • Kläder 


Tyvärr hade jag inte så kul då jag upptäckte att mitt bankomatkort var borta, försvunnet, stulet och alla vet vad som sker inga pengar = ingen shopping.

Tog och skramlade ihop tillräckligt för ett 2 pounds alla hjärtans dagkort till Mark. Var riktigt nöjd med det. Skrev ett litet misslyckat rimm med min silverpenna innuti.

Love you, even thou you call me monkeybreath and smack my smackable ass.
You are my rail of sunshine and a pain in my ass.
Also my everything and Im proudly your lass.
Älskar Dig
xxxx

Internt och jag tror han kommer uppskatta det! Annars lär han få smaka på andra bullar. På tal om smaka så smakade min rätt utav tonfisk, majs, ärtor och mayo väldigt gott med spaghetti och parmesan. Har gått och småätit hela kvällen och det finns inte mycket kvar även om jag gjorde ett recept som utgick ifrån 4 portioner. Men val som man är får man väl börja dubbla det om det ska räcka.

 Let me be your Valentine`s  ♥

#1 - - Andréa:

Måste bara säga att jag blev jätte glad för din och Sajjes present från the body shop! tack :D

Till top