Luggas

/ Permalink / 4
Nyhemkommen fran frisoren med lugg. Kanns lite ovant men det ska val ga, super nojd med tjeje jag hade hon visste vad hon sysslade med! Ikvall jobb och imorgon kvall Bekis Party, scared. xxxx
#1 - - Pauliina:

Lugg e så sjukt fint, hoppas du passar i de :D



Ha en forts trevlig dag !

#2 - - Henrik Lindmark:

kolla ett helt avsnitt av oth säsong 5 avsnitt 18 :D på min blogg

#3 - - Jenny:

Hoppas du haft en trevlig dag! :D Vad gör du? Kika gärna in i min blogg, släng in en kommentar och rösta på min poll om du har tid! :)

#4 - - Anonym:

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

Till top