Festive season

Everyday things / Permalink / 0
 
 
God morgon. Ännu en helg har passerat, ja eller var det en helg? En synnerligen trött sådan inklämd  mellan alla festive occations. Jag och min romie låg på soffan och malde igenom sammanlagt 8 filmer, de är rekord för min rastlösa del men jag uppskattar verkligen den lugnande effekten romien har på mig. Ibland är det mest effektiva att bara vara för att ladda batterierna inför en hektisk (gulp) vår. 
 
 
För övrigt är jag något uttråkad haha. Så jag har skickat massutskick på sms till mina vänner. Förhoppningsvis har detta resulterat i middag ikväll och Lager 157 på lördag (nytt år). Nu hör ja vattenkannan koka, dags att vakna till sätta sig med lite skolarbete och njuta av ännu en dags "ledighet".
 
 
Finisarna på julafton <3
 
Till top