Jul och ledighet

Everyday things / Permalink / 0


Nu har jag snart avnjutit två av mina tre veckors ledighet denna jul. Det har varit så skönt att få vara hemma och samla krafter bland sina saknade vänner och familj. Åker hem till Stockholm med nya krafter och en stärkt motivation till att avsluta min utbildning så att jag senare är fri att flytta var jag vill. Skolan börjar igen den sjunde januari och då kommer vi att börja jobba på kliniken och ha egna patienter vilket kommer göra det ännu roligare så jag tror att denna våren kommer att flyga förbi. Inte mig emot!
 
 
 
 
 
 
Släkten på julafton med många bubblande skratt. 
 
 
 
 
Rea-shopping och SOYA-mat med underbara Anneli <3




 
Fika dagen efter en otroligt rolig juldag med Sandra och Emelie <3


 

Lite motion i snöfallet! Munkan runt med Sandra.

 
 
Zack granskar fågelboet och slickar sig runt munnen.

 
Hunnit med att sticka endel med, ull-sockar färdiga att värma. Bemästrar numera rundstickor. 
 

Saknar min lilla Stockholmsfamilj som stöttar och finns där i tentaångest och reder ut rastlösa lördagskvällar. Utan dem hade tiden i Stockholm varit bra mycket tuffare. Vi avlsutade terminen med en kryssning till Åland där vi klädde oss i glitter och glamour tema. Här kommer en bild från den kvällen.
 


 
 
Linnea, Caroline, Malin och Emma! Ovärderlig vänskap. 
 
 
 
 







Till top