Back to basic

Everyday things / Permalink / 0
Nu sitter jag här idag har varit tro det eller ej en godisfri dag. fast det är inte så svårt att motstå allt som ligger på skrivborde har ju förätit mig, levt på godis de sista dagarna. Så idag har jag duschat, gått en promme, ätit mina makrilltoasts som vanligt. Back to basic känns skönt. Kanske min hjärna kan börja producera några ideer om ett ämne till mitt tal.

Sitter här nu och lyssnar på Christina Augilerias skiva jag älskar henne... :D Perfekt för en dag som denna. Snart ska jag jobba så bäst att ladda batterierna och gära absolut ingenting fram till klockan sex.. längtar till och med till skolan imorgon..
Och det är riktigt ovanligt!... De senatse tio dagarna har jag varit i skolan en och hemma nio.. Känner mig som en skolkare. Buhu
Kommer säkert få höra det på utveklcingsamtalet också.. Ska bli en dukkti flicka nu... lovar!


Puss   ♥
Till top