Dagen som igår..

Everyday things / Permalink / 0
Hupp då hade ännu en dag flashat förbi i all dess prakt och här sitter jag nu igen framför min älskade och hatade dumburk.. med ett huvve som jag snarare skulle vilja döpa om till exploderande bomb.. Har en sånmn huvudvärk...

Eftersom vi är lediga imorgon TJOOHOO så har jag tagit tillfället i akt att utnämna kvällen till en riktig myspysig en.. :) Kika på en god film, linda in mig i täckeet, om jag är riktigt desperat kanske jag tar en hård kuydde och låtsas att det är marks arm... finns ingen bättre filmkikar ställning än just där.. åhh ...

Ska kika på lite recept tills på Lördag då mitt party är.... en sak är i allafall säker jag ska ha ett hejdundrans glassberg., med allt som kan tänkas höra till... skullle sitta fint nu.. faktiskt, fast att min mage är propfull med annat onyttigt... senaste lagret består av ett par billiga eldorado sötmandlar.. bättre än godis iaf...


Cu
Till top