söndag och inget mer...

Everyday things / Permalink / 2
Igår lagade jag tacos.... och sedan kollade jag på film.. Jag rörde mig inte så värsta mycket mer utanför mitt rums tröskel och kände mig lite halvt bakis efter fredagsnatten, bilder kommer senare. Fredagskvällen var iallafall toppen... Fast roligast var det hemma hos granathen innan vi gav oss iväg..

Min video käkar band nu har den tagit sönder två stycken.. buhuu... och ett har jag lånat utav Sandra I have to tell her.. får ju ta och köpa ett nytt... Så nu får endast dvder spelas upp på min TV... vilket inte är fy skam det eftersom kvaliten är en helt annan mot vhs...

Jag har sådan himla smärta i mitt undre parti av magen.. usch..  Så även om jag ätit godis alla dagar sedan jag vet inte när, så är det faktiskt godis som står på min meny idag eller mer detaljerat kan man säga choklad!!! Ska ge mig ner till affären så fort jag samlat ihop krafter enough..

Ska sitta och kolla på sunes jul idag med guud Rudolf är så härlig, jag kan inte annat än att vika mig av skratt.. :) sune är tråkig och hans kärlekshistoria med sofie är patetiskt  tur att ruddolfen väger upp även det värsta övriga skådespelarinsater..
Trevlig söndag.
#1 - - Sajje:

Rudolf: KARIN?
Karin: Ja jag ligger i badet
Rudolf: LIGG KVAR, KOM INTE HIT!

:D

#2 - - Åsa:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,988161,00.html

Till top