När det inte finns gränser!

Everyday things / Permalink / 0

Efter en hård arbetsdag bestående av 4 timmar... höjde jag radion till chers klara röst  och satte foten bestämt på gasen.... Det luktade så härligt vårigt att varenda nerv påverkades av en ohejdbar exploderande adrenalinkick... det var inte bara så att jag stannade till och slöt ögonen för att dra in den friska luften en gång utan tre gånger...sommar sommar SOMMAR.... det var full fart på skutan hem och min sångröst höll även på de hägre tonerna... trloigtvis tog cher tog över medans min klena röst försvan då hela radion skorrade pga den gränslöst höga volymen!  Halvt inne i samhället flackar jag med blicken råkar, ja bara råkar. se hastiighetsmätan och förs i ett hiskelit tempo tillbaks till verkligheten jag bromsar lätt och stänger av helljusen... Ohh. vilken känsla av frihet en frihet som bara sommarkänsla kan ge upphov till.

Han med två timmar i solen... några fräknar som vaknat från vinteridet men inte mer... det var bara skönt att ge kroppen en dos D vitaminer och att bara få lata i solens varma strålar! Imorgon blir det tydligen prov.. kom på det nu borde läsa igenom ett par sidor jag skippade förra gången.-..

Imorgon blir det
♥ Provskrivning, oh mamma
♥ Joggning kapitel 3, jo jag LOVAR
♥ Kalkulator uppsatts, ska va inne på onsdag 
♥Förberedelser för Kabbala redovisningen


Förväntan är stor inför morgondagen ska dimman ha lättat över jönköping stad så att man inte behöver klä sig för väder i hemorten och sedan förvandlas till en djupfryst fiskpinne så fort man stiger av bussen vid rådhusets hållplats.. well we ll see... Bring me some sunshine plz!

Till top