Vad hände...

/ Permalink / 3
Som sagt så skulle vi inte ha internet, så igår spenderade jag min lediga tid med annat och nu så sätter jag på datorn för att jobba i Word, och vad! Internet funkar!
Mark är en lögnhals och jag är en svullenhals, fick jätte ont i huvudet igår och låg i sängen tills jag började jobba, idag så verkar viruset ha blommat ut och tydligen har jag snarkat likt en elefant inatt. ZZZZZzzzzz.
Fick tillbaka den slutliga bedömningen på uppsattsen som jag skrev i Engelskan igår och fick A, Var överlycklig kunde inte fatta hur jag kunde få det när jag bara bott i Eng ett år. Nu känns det som inget kan stoppa mig.

I helgen blir det jobb och vila.

xxxxx
#1 - - Sajje:

Fan vad gött att ditt internet funkar :D



Grattis till A:et :D

#2 - - Vicki:

Bra jobbat! Bäst i klassen! :o) Krya på dig..

Kram Vicki

#3 - - Emelie:

Jag är inte förvånad över ditt A! Du är ju bäst helt enkelt! Heja Tajje! =)

Till top