Äta bör man annars dör man.

Everyday things / Permalink / 3


Har älskat min enda lediga dag denna veckan! Slappat i trädgården, läst min bok "flickan som lekte med elden" och bara myst! Fler dagar som dessa. Jag saknar dock en strand och är sugen på att åka iväg en vecka för lite sol och bad. Men det får vänta till augusti då uppsägning står på schemat =O.



Det var inte så mycket ätbart i våran kyl och senaste storshoppingen ekade tystlåtet 3 månader senare.



Efter påfyllning!



En månads supply utav chips! Tur att den andra halvan äter mer än en själv, glupsa mannen.



Köket blir mer och mer ihopsatt efter att dagarna går. Ser ni älghandduken?
Min favorit!

#1 - - mum:

Är det möjligtvis en fruktpaj som anas i kylskåpet?!

#2 - - Vicki:

Ja just det jag ville ju ha receoptet! ;o) Nu börjar man ana hur det nya köket kommer att se ut, vitt modernt och fräscht! Kram

#3 - - Anonym:

Ja det va ju den jag ville ha receptet på! ;o) Nu ser man hur köket tar form.. vitt, modernt och fräscht! Kram

Till top