Mina nya harfarg,forhoppningsvis!

Everyday things / Permalink / 2

Eller ska lagga i lite morkare nyanser och efter nagra ganger kanske jag far den har fina varierande harfargen. Som nar man lagger i ljusa slingor for att gradualy become a blondy sa ska jag lagga lowlights for att bli ljusbrun/ ashblond. Tror dock inte att det kommer bli sa har morkt forsta gangen. Kor aven pa mitbena som sagt. ha precis som Rachel Zoe, alskar aven hennes lockar, VILL HA. Men antar att haret maste vaxa ut ytterligare 10 cm innan jag kan borja med looken annars blir jag like an afro.

Hoppas att att dessa gyllene toner passar mig da jag alltid haft for mig att de INTE gor det och dragit mig for allt vad gyllene heter.


#1 - - ellie<3:

Vill du va me i veckans blogg?

Få fler besökare??

Gå in på den här länken<3

Och passa på nu at amäla dej för i kväll

runt 8 kmr finaliseraattas ut och kom håg tt du

har en ny chans varje vecka:D<3



http://ellieadolfsson.blogg.se/2010/march/veckans-bloggd.html#comment

#2 - - Ingrid:

blir nog fint :)

Till top