Kvälls filosoferande

Everyday things / Permalink / 1

Idag har varit en händelserik och LJUVLIG dag. I love being a student, älskar att känna mig större och större som person, att hela tiden växa, med varje ny dag kommer nya erfarenheter och kunskaper. Hur stor kan man bli?

Jag tror jag behöver jobba mer på att vara schysstare mot mina medmänniskor, stava ;), att inte döma, tänka på fenomenfält o.s.v. men Im quite good of a person :). Jag är fullt medveten om att ingen är perfekt inklusive mig själv eller snarare framför allt mig själv, men vi bor i ett mångfaciterat samhälle och jag trivs med både mina brister och mina bättre sidor. Därför är det kanske lättare för mig att vara öppen mot andra och att inte ta illa vid mig när andra ger kritik eller snackar skit. So what?

Det är olikheter och ytterligheter som gör vårt släkte så fascinerande. Det viktigaste är att man är sann mot sig själv och känner en mening med det man gör.

Sitter vid fönstret och dricker mitt kvälsliga te. Eller ska vi kalla det energikur/vätskedrivande precis innan läggdags haha. Att man aldrig lär dig.


Aooo riktigt varmt.

#1 - - Emelie:

Du är så fin! :) <3

Till top