Här sitter jag

Everyday things / Permalink / 0
God morgon!
Här sitter jag i soffan efter en lång sovmorgon och är i skrivande stund mitt i att planera dagen. Allt kommer inte hinnas med. Flyttstäda gamla lägenheten borde ha högst prioritet men finns det något tråkigare att torka lister och skåp en ledig dag? Sedan har vi studierna som skulle behövas sättas fart med, ligger lite efter p.g.a. flytt och annat men är ledig torsdag och fredag denna veckan då kan det jobbas in. Sist skulle jag vilja åka och handla lite inredning då både Åhlens och Lagerhaus har rabatt på sitt sortiment denna helgen. Men för att orka med denna kritiska prioriteringsfråga börjar jag med en ordentlig frukost.

I eftermiddag ska jag i alla fall på bio med tjejerna. The theory of Everything, en film om Stephen Hawkin's liv.


 
Till top