In i hamsterhjulet

Everyday things / Permalink / 0
 
 
 
Nu har det dragit igång på riktigt i skolan. Patientbehandlingar, preklin, tentor och praktiska prov. Jag vet att jag bara har inlett denna stressiga period och det känns som att ljuset i tunneln är långt LÅNGT borta. Denna veckan drog (extraherade) jag ut min första tand, det gick över all förväntan och fick mig att inse att det snart inte är långt kvar tills vi kommer stå där med examensbeviset i våra händer. Det är en skrämmande tanke men också så kul att se hur man hela tiden växer för varje vecka på utbildningen.
 
Denna veckan som kommer är fullpackad med skola och plugg. Hoppas att orken håller i sig och att man bäddas in i en hög arbetsmoral. Det är iallafall ett stort plus att det ska vara fint väder och att det numera har blivit fler timmar med dagsljus. 
 
 
 
 
 
 
Till top